Noord-Holland Dag 2017

Op 11 februari 2017 wordt voor de tweede keer de Noord-Holland Dag voor VVD Leden gehouden in Claus Park Collection Bosweg 19, 2131 LX te Hoofddorp. In de ochtend vindt het Ondernemers Event plaats waarbij Ondernemers, leden en geïnteresseerden van harte welkom zijn.

Het ochtendprogramma is voor zowel leden als niet-leden toegankelijk. Er is een op ondernemers gericht programma met medewerking van onder andere minister Kamp, Europarlementariër Cora van Nieuwenhuizen en Tweede Kamerleden Tamara van Ark, Aukje de Vries, Barbara Visser, Rudmer Heerema. Daarnaast is er een algemeen deel waarbij onze Noord-Hollandse Tweede Kamerkandidaten de hoofdrol vervullen.

Voor meer informatie over het Ondernemers Event klik hier.

Het middagprogramma staat geheel in het teken van de voorbereidingen op de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.
Het middagprogramma is besloten en alleen voor leden toegankelijk. Voor het middagprogramma, bestaande uit verschillende workshops, kunt u zich aanmelden via MijnVVD (onderdeel Evenementen).

Voor meer informatie over deze dag klik hier.