Laatste ALV VVD Afdeling Den Helder

Dinsdag 14 februari 2017 vond de laatste ALV plaats van de VVD Afdeling Den Helder.

Het was waarschijnlijk ook de eerste keer dat een ALV werd gehouden buiten de gemeentegrenzen van Den Helder want deze laatste bijeenkomst vond plaats in 't Zand. Uiteraard omdat direct aansluitend aan de opheffingsvergadering de oprichtingsvergadering plaatsvond van het nieuwe Lokaal Netwerk Den Helder - Schagen. De laatste voorzitter van de Afdeling Den Helder, Woody van Loo, gaf symbolisch de voorzittershamer over aan fractievoorzitter Kees Visser, zodat deze in ieder geval voortaan nog steeds in onze gemeente zal worden gebruikt. Met een kort woord van dank werd vervolgens in het bijzijn van 12 leden de afdeling Den Helder opgeheven en besloten om samen te gaan met de VVD Schagen. Hiermee kwam aan een eind aan 69 jaar VVD Den Helder. Maar uiteraard is de VVD daarmee niet weg uit Den Helder, want het Lokaal Netwerk Den Helder - Schagen zal het liberalisme nog steeds in Den Helder blijven uitdragen en bevorderen.