VVD opent verkiezings Pop-up store!

Op 24 februari opent de lokale fractie van de VVD een tijdelijke winkel in het stadshart van Den Helder.‬ ‪Het stadshart knapt zienderogen op en de VVD in Den Helder maakt graag de stadshartplannen af.

‪‬

In deze zogenoemde Pop up Store staat gedurende 4 weekenden voor de Gemeenteraad verkiezingen ‪op 21 maart‬ een team van kandidaat raadsleden u graag te woord.
Zij vertellen u niet alleen , waarom u op de VVD zou moeten gaan stemmen ‪op 21 maart‬ aanstaande, maar leggen u ook graag uit wat de Gemeenteraad nu eigenlijk doet en waarom het juist belangrijk is om te gaan stemmen.

Praat met ons over het tegengaan van leegstand en verpaupering, over de horeca naar Willemsoord, minder regels voor ondernemers, over het afmaken van het stadspark, hoe om te gaan met het verplaatsen van de coffeeshops of over bereikbaarheid en parkeren. Uitaard kunt u met elk onderwerp bij ons terecht!
Onder het genot van een kopje koffie of thee met daarbij een overheerlijk koekje kunt u op een schoolbord tevens uw vraag of wens aangaande de Gemeente(raad) noteren.

De VVD Den Helder is lokaal betrokken en willen Den Helder graag nóg mooier maken. Niet alleen plannen maken, niet doorschuiven, maar aanpakken en kiezen voor doen!
Openingstijden: Iedere zaterdags van 10.00 tot ‪16.00 uur‬ en de Koop‪zondag 25 februari‬ van 12.00 tot ‪16.00 uur‬.

Tot ziens in de Keizerstraat!