VVD bedankt ondernemers van Den Helder

Vandaag op de Dag van de Ondernemer heeft de VVD gesprekken gevoerd met ruim 100 ondernemers. Zowel in de binnenstad als in Nieuw Den Helder als in Julianadorp. Om ze te bedanken voor hun bijdrage aan de levendigheid en leefbaarheid van onze binnenstad en winkelcentra. En om te horen hoe het gaat met onze ondernemers, in deze lastige tijden. We hebben gehoord dat sommigen erg creatief de corona ellende zijn doorgekomen, dat het met name voor de kleine horeca-bedrijven echt heel zwaar is en daarnaast hebben ook nuttige tips en opmerkingen gehad.

We weten dat de afgelopen 1,5 jaar niet makkelijk zijn geweest voor veel ondernemers.

Daar willen we hen voor bedanken. Voor hun bijdrage aan het oplossen van de coronacrisis. Voor het harde werken om er weer bovenop te komen. En de offers die ze wellicht hebben moeten brengen.

We willen hen bedanken voor het aan het werk houden van Nederland. Voor de kopjes koffie die geschonken zijn, de biertjes getapt, de cadeautjes verkocht, het verpakken van de boodschappen die mensen nodig hebben of de diensten die zijn geleverd.

We willen hen bedanken voor je bijdrage aan het maatschappelijk debat. Voor wat ze onze politici verteld hebben wat zij nodig hebben om weer zo vrij als mogelijk te kunnen ondernemen. Want je kunt op ons best kritisch zijn. Sterker nog, dat verwachten we. Want alleen samen kunnen we dingen die beter moeten, ook beter maken. En samen kunnen we ook echt wel trots zijn. Trots op ons gave landje, op die mooie winkelstraat, ons dorp of onze stad. Al die mooie dingen willen we natuurlijk ook zo mooi houden. Dat kunnen we. Daarin gaan we samen sterker verder.