VVD Taartenactie

Rond Valentijnsdag delen VVD Statenleden van Noord-Holland persoonlijk taarten uit aan personen en organisaties die iets bijzonders voor de gemeenschap hebben gedaan.

Met de VVD Taartenactie, die jaarlijks rondom Valentijnsdag wordt gehouden, worden mensen of organisaties in het zonnetje gezet vanwege hun bijzondere inzet voor de gemeenschap in hun buurt, wijk, dorp, stad, of regio. De VVD Taartenactie vindt dit jaar voor de tiende keer plaats.

Tijdens deze actie worden niet alleen vele vrijwilligers in het zonnetje gezet, maar ook diverse mensen of instellingen die op professionele basis zich op een bijzondere manier inzetten voor een gemeenschap in Noord-Holland.

Vanmiddag heeft de VVD Valentijnstaarten uitgereikt aan de Woningstichting Den Helder in aanwezigheid van de directeur en ondernemingsraad van Woningstichting Den Helder en vertegenwoordigers van de VVD.

Fractievoorzitter Jan Klopstra van de VVD Den Helder roemde Woningstichting Den Helder om haar niet aflatende inzet bij diverse projecten in de stad en gemeente zoals de realisatie van Multifunctionele Centra en ontwikkelingen op velerlei maatschappelijk gebied die ten goede komen van de leefbaarheid in de gehele gemeente. Directeur Robbert Waltmann reageerde dit alleen maar te kunnen door een goede taakuitvoering waarvoor de corporatie in het leven geroepen is. En dat is de verhuur van woningen. De zgn. core-business van Woningstichting Den Helder.

Op bijgaande foto reikt VVD Provinciale Staten lid Hanneke Kaamer van Hoegee de taarten uit aan Robbert Waltmann.