Q&A over Willemsoord donderdag 18 feb

Wij gaan graag met iedereen in gesprek, online via Zoom, over het onderwerp Willemsoord.

© Willemsoord BV

Met enige regelmaat lezen we over Willemsoord, de Museumhaven en het nieuwe stadhuis in de krant en op social media. Ook staan deze onderwerpen regelmatig op de agenda van de gemeenteraad. “We zien aan de ene kant dat veel mensen met belangstelling kijken naar de plannen op Willemsoord, maar dat er daarnaast ook de nodige zorgen en misvattingen bestaan. Helaas is het nu nog steeds niet mogelijk om hierover fysiek het gesprek aan te gaan met iedereen die dat zou willen. Vandaar dat wij als VVD dat nu graag online willen proberen”.

Wat zijn nu precies de plannen op Willemsoord? Wat moet het gaan kosten? En waarom is Willemsoord eigenlijk zo belangrijk voor onze gemeente? Wij gaan graag met iedereen in gesprek, online via Zoom, om al uw vragen te beantwoorden. Dat doen we op donderdag 18 februari van 19:00 tot 20:30. Heb je een vraag voor ons? Meld je dan nu aan voor onze online Q&A via door een mailtje te sturen naar info@vvddenhelder.nl.