Wonen in Den Helder

Is er woningnood in Den Helder? Zijn er voldoende huur- en koopwoningen? Is er voldoende doorstroming? De VVD maakt zich zorgen over deze onderwerpen. En wie anders dan Robbert Waltmann, directeur van Woningstichting, kan ons meenemen in het antwoord op deze vragen.

Hoe is het om te Wonen in Den Helder? Die vraag staat centraal tijdens de digitale inspreekavond van de VVD Den Helder morgenavond (6 mei) om 19:30.

Wij kunnen helaas nog steeds niet fysiek met onze inwoners in gesprek, vandaar dat wij doorgaan met onze openbare Zoom-sessies. We beginnen met een presentatie door de directeur van de Woningstichting Robbert Waltmann. Woningstichting speelt natuurlijk een ongelooflijk belangrijke rol op het gebied van wonen en volkshuisvesting in Den Helder. Iedereen kan zich aanmelden voor deze online bijeenkomst en zo horen wat de plannen en ideeën zijn m.b.t. woningbouw de komende jaren. Ook is er gelegenheid om aansluitend rechtstreeks vragen te stellen aan hem.

Van onze inwoners willen wij verder graag weten: hoe is het om een huurwoning te vinden? Is er voldoende doorstroming van huur- naar koopwoningen? Hoe is het als starter op de woningmarkt? En zijn er genoeg mogelijkheden voor ouderen om lang zelfstandig te blijven wonen? Met dit soort online bijeenkomsten hopen wij te horen wat er speelt en leeft in de samenleving.

Aanmelden: mail naar info@vvddenhelder.nl